AKTUALNIE - Wiejska Kuchnia Mojej Mamy
Temat: Protokoł likwidacji ...§ 35. 1. W celu przechowywania akt spraw ostatecznie załatwionych urzędy prowadzą archiwa zakładowe.
2. Akta spraw ostatecznie załatwionych urzędy przechowują na nośnikach papierowych w archiwach zakładowych.
3. Akta spraw ostatecznie załatwionych przekazuje do archiwum zakładowego po upływie 1 roku, kompletnymi rocznikami, pracownik wyznaczony do tych spraw.
4. Pracownik, do którego obowiązków należy prowadzenie archiwum zakładowego, w porozumieniu z kierownikami wydziałów, ustala corocznie termin przekazywania akt do archiwum zakładowego.
§ 36. 1. Przekazywanie akt odbywa się na podstawie spisu zdawczo-odbiorczego, po szczegółowym przeglądzie i uporządkowaniu akt przez referentów. Przez uporządkowanie akt rozumie się:
1) takie ułożenie akt wewnątrz teczek, aby sprawy następowały po sobie według liczb... Źródło: norcom.com.pl/nowe_forum/viewtopic.php?t=1919
Temat: STATUT ...d) propagowanie i pogłębianie wiedzy dotyczącej fantastyki, a także osiągnięcia współczesnej nauki.
§8.
Stowarzyszenie realizuje swoje cele przez:
a) zamknięte i otwarte spotkania (dyskusje, odczyty, konkursy, projekcje filmów itd);
b) spotkania z autorami, wydawcami, tłumaczami, teoretykami, krytykami fantastyki oraz popularyzatorami nauki;
c) współpracę z innymi klubami o podobnym profilu zainteresowań;
d) prowadzenie archiwum-biblioteki Stowarzyszenia i taśmotek tematycznych;
e) działalność w samodzielnych sekcjach Stowarzyszenia;
f) prowadzenie działalności wydawniczej, prasowej i kolportażowej, zgodnie z obowiązującymi w tym względzie przepisami;
g) prowadzenie działalności popularyzującej fantastykę i związaną z nią nauką;
h) organizowanie imprez kulturalnych;
i) prowadzenie działalności... Źródło: gladius.najemni.legnica.pl/phpBB/viewtopic.php?t=157
Temat: Absolwent szuka pracy Moje skrócone CV:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (magister);
- doświadczenie w pracy biurowej nabyte na praktykach studenckich w UM i US (obsługa korespondencji, prowadzenie archiwum);
- dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel, poczta elektroniczna, podstawy html);
- umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej;
- sumienność i odpowiedzialność;
- status osoby bezrobotnej zarejestrowanej w PUP.
Mogę pracować na umowę o pracę lub na umowę zlecenie, w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin. Nie interesuje mnie praca w sprzedaży bezpośredniej.
Kontakt:
781 316 797... Źródło: wikad.nysa.info/viewtopic.php?t=12018
Temat: inspektor ds. organizacyjnych ...publicznej,
7. ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny II stopnia,
8. nieposzlakowana opinia
9. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko
b) dodatkowe:
1. biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
2. umiejętność pracy w zespole,
3. odpowiedzialność, komunikatywność, systematyczność,
4. dobra organizacja czasu pracy
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. prowadzenie archiwum zakładowego Starostwa:
- przyjmowanie akt do archiwum,
- przechowywanie, ewidencjonowanie akt,
- udostępnia akt,
- prowadzenie brakowania,
2. wdrażania i nadzorowania stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
3. prowadzenia spraw dotyczących skarg i wniosków,
4. realizacja zadań rzeczy znalezionych,
5. eksploatacja samochodów służbowych, rozliczanie... Źródło: wikad.nysa.info/viewtopic.php?t=4531
Temat: mobbing-zmuszenie do przyjęcia nowego zakresu obowiązków ...że mogę pracować do 4 godzin dziennie na komputerze, a w karcie zdrowia dodatkowo, że nie mogę dźwigać, pracować w kurzu, pleśni, złym oświetleniu. Ponad rok temu zostałam przeniesiona na inne stanowisko pracy-wypowiedziano mi warunki pracy, dołożono mi obowiązków, nie podnosząc pensji. ale nie to jest najgorsze. Szef w dalszym ciągu mnie szykanuje, pomija przy podwyżkach. Ostatnio, przypomniał sobie, że mam w zakresie obowiązków prowadzenie archiwum. Miałam to od początku pracy, ale od roku, w związku z orzeczeniem lekarskim robiłam obsługę archiwum w ograniczeniu do przyjmowania dokumentacji, a prace fizyczne związane z układaniem w archiwum, miała moja druga koleżanka. No i się zaczęła jazda-szef się wściekł i wezwał mnie na dywanik, jakim prawem ja mam tylko połowę archiwum-sam podpisywał zakres obowiązków,ale on niczego nie czyta ze zrozumieniem.... Źródło: forumprawne.org/showthread.php?t=101806
Temat: stanowiska szczególnie niebezpieczne W uzupełnieniu swojego ostatniego postu chcę zwrócić uwagę na pewną kwestie, a mianowicie.
Jeżeli pracownikowi dodajemy obowiązków służbowych, do których nie posiada on wymaganych badań okresowych, to jesteśmy zobowiązani takiego pracownika skierować do LMP na wstępne badania lekarskie w celu sprawdzenia czy przypadkiem nie ma przeciwwskazań do wykonywania tych czynności.
Np. pracownikowi administracyjno-biurowemu dodajemy prowadzenie archiwum. Ponieważ przy wykonywaniu tych obowiązków występują dodatkowo inne zagrożenia niż na stanowisku admin.-biur. jak np. narażenie na czynniki biologiczne (kurz, roztocza, bakterie, itp), które mogą powodować stany zapalne np. śluzówek, spojówek, alergie, to mimo, że pracownik ten ma aktualne badania okresowe należy go wysłać na badania wstępne, gdyż jego dotychczasowe badania nie obejmowały tego rodzaju... Źródło: bhpforum.pl/viewtopic.php?t=1386
Temat: dodatkowe obowiązki ...do ministerstw i wspólników, administrowanie systemu elektronicznego obiegu dokumentów.
"Góra" chce mi dorzucić archiwum zakładowe!! Nadmienię tylko, że nigdy w życiu się czymś takim nie zajmowałem, nie mam zielonego pojęcia o takich bzdetach, archiwum zakładowe to ostatnia rzecz jaką chciałbym prowadzić.
Co w takiej sytuacji można zrobić? Czy pracodawca może zrzucać tak poważne zajęcie jakim niewątpliwie jest prowadzenie archiwum na osobę bez wykształcenia kierunkowego, jakiegokolwiek doświadczenia? Jeśli może to muszę poszukać sobie nową pracę..
Pozdrawiam i proszę o odpowiedź Źródło: forumprawne.org/showthread.php?t=37240
Temat: Kryteria ...itp.,
c. popieranie przedsięwzięć organizowanych przez osoby i podmioty współpracujące ze Stowarzyszeniem,
d. działania społeczne, inicjatywy kulturalne oraz działania ekologiczne,
e. organizowanie i prowadzenie przedsięwzięć mogących przyczynić się do realizacji celów TPS,
f. wymianę informacji, materiałów i sprzętu,
g. organizowanie i prowadzenie badań naukowych m.in. historycznych,
h. organizowanie i prowadzenie archiwum dla TPS,
i. wspieranie działalności muzealnej i kolekcjonerskiej,
j. utrwalanie poszanowania dla pamiątek i zabytków w społeczeństwie polskim, troska o ich stan,
k. pozyskiwanie funduszy na działalność statutową.
13. Przyjmowanie członków:
a. przyjęcie w poczet członków sekcji Historyczno-Eksploracyjnej TPS następuje na podstawie rekomendacji minimum dwóch członków, działających w TPS... Źródło: eksploracja.eu/forum/viewtopic.php?t=2696
Temat: jak to jest z podwyżkami? Ja jestem sekretarką nam dużo zadań od organizacji podróży służbowych do spraw kadrowych. Pozatym centralka, rozliczenia dostawców, logistyka, drobne tłumaczenia, kawka i herbatka;) wprowadzanie danych do komputera i prowadzenie archiwum................. Źródło: forum.we-dwoje.pl/viewtopic.php?t=2156
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plszopcia.htw.pl
.
|