AKTUALNIE - Wiejska Kuchnia Mojej Mamy
Temat: AUDI czy da się przerobi kostkę róprzepływ. PIERB na BOSCHA Witam
Zastanawiam się czy dałoby się przerobić kostkę od przepływomierza PIERBURG na kostkę pasującą do BOSCHa w AUDI A4 1,9 TDI AFN 1996r. Orginalnie w tym roczniku siedzi przepływomierz PIERBURG i jest on nierozbieralny (wymienis ię go w całości) jego cena jest dość wysoka 500 - 600 zł. Natomiast w roczniku 1997 z identycznym silnikiem jest przepływomierz BOSCH z wymiennym wkładem w cenie 250 - 300 zł. Kostka w PIERBURGU
jest 6 pinowa, ale jest podłączonych do niej tylko 5 przewodów, a w kostce od BOSCHa jest 5 pinów i są wszystkie podłączone. Ciekawe czy wszystko by działało ok. Przerabiałem kiedyś... Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1399379.html
Temat: 330d Przepływomierz ...przepływomierz BOSCH 0928400 314 MUSISZ PRZY WYMIANIE NA NOWSZY PRZEPROGRAMOWAĆ ECU. Generalnie nie ma wyboru bo BOSCH przestał produkować ten model,naturalnie są na rynku repliki. (jak z ich działaniem nie mam wiedzy) Jeśli chodzi o silniki z nowym wsadem w ECU i co za tym idzie nowymi przepływkami np: BOSCH nr. 0 928 400 527 inny symbol ( 0928400468) MOWA O NAZEWNICTWIE BOSCH NIE MYLIĆ Z NAZWAMI BMW! Firma Pierburg wypuściła świetny zamiennik przepływomierz Pierburg 7.22684.09.0 Wkłada się go w miejsce starego Plug and Play bez adaptacji ,programowania itd. Naturalnie można go wcisnąć za BOSCH 0928400 314 ale wcześniej należy przeprogramować ECU. Pozdrawiam Krzysiek Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=119662
Temat: A3 Jaki przepływomierz kupic? Ile masz kabli, tak na początek, przepływomierz Pierburg, wtyczka 2 rzędowa 6 pin nie ma zamienników Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1699591.html
Temat: Wymiana tranzystora w przepływomierzu (naprawa przepływomie) Korzystając z informacji ze strony VWGlf.pl http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2888683&highlight=#2888683 Postanowiłem naprawić swój przepływomierz PIERBURG w AUDI A4 1,9 TDI 110 KM AFN z 1996 roku. Był tylko problem ze znalezieniem odpowiedniego tranzystora. Nigdzie nie można znalezć tranzystora B1316 ani odpowiednika 2SB1072 w sklepie dostałem tylko zamiennik B1020. Po wstawieniu go auto wkońcu odżyło, ale jest trochę jak z silnikiem benzynowym. Na niskich obrotach jest trochę słabsze, a stopniowo wkręcając sie w obroty bardzo szybko przyśpiesza. Czy tranzystor B1316... Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1420624.html
Temat: [ rocznik 03 i nowsze] Seat Ibiza 1.9 TDI PD FR - Łukasz Aktualizacja: MODEL: Seat Ibiza FR 3 drzwi kolor black pearl SILNIK: - 1.9 TDi ASZ (96kW) 131KM/320Nm - seria - 150KM/360NM - po programie - olej Castrol Magnatec 5W40 Diesel (157000) - olej Motul Specific 100% Syntetyk SAE 5W40 (169000) - przepływomierz Pierburg UKLAD DOLOTOWY: - seria * Plany - turbo ARL - większy intercooler UKLAD WYDECHOWY: - wycięty katalizator - wycięty zawór EGR ELEKTRONIKA: - seria * Plany - dodatkowe zegary (doładowanie, temp. oleju) UKLAD NAPĘDOWY: - łączniki stabilizatora kół - oś przednia - alufelgi 17` TSW - lato - opony Yokohama S306 215/40 - lato * Plany - stalowe felgi 16` - zima ZAWIESZENIE: - Sprężyny Weitec -30/30 UKLAD HAMULCOWY: - tarcze... Źródło: klubseatibiza.pl/forum/viewtopic.php?t=19663
Temat: Przepływomierz PIERBURG. Witam. Posiadam - BMW, E46, 320d, 1999 r. - 136 KM. Czy przepływomierz prod. PIERBURG o numerze fabrycznym 7.22684.09.0 można bezpośrednio podłączyć w zamian za przpeływomierz BOSCH 0 928 400 314 (nr BMW 13 62 7 787 076)? Prawdopodobnie jest on prawidłowym zamiennikiem za przpeływomierz BMW 13 62 7 787 076, a opinie ma lepsze niż BOSCH. Mam na myśli przepływomierz PIERBURG jak na poniższej aukcji: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=894066437 Czy napewno on będzie prawidłowym i czy można go podłączyć bez programowania? Czy ktoś może coś na ten temat wie? Dziękuję i pozdrawiam. Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=121023
Temat: Przepływomierz powietrza Witam. Mam problem z przepływomierzem powietrza , to znaczy padł mi już drugi w tym roku. U mnie w aucie jest przepływomierz pierburg i chciałbym go zamienić na boscha też od t4 (za względu na cene) Teraz moje pytanie czy to jest możliwe ? czy bedzie podawał do ecu prawidłowe wartości ? czy może ktoś to robił i może podpowiedzieć co i jak. I czy wogule się da? Źródło: t4-forum.pl/viewtopic.php?t=466
Temat: A3 Jaki przepływomierz kupic? Szanowni koledzy nie o kłótnie mi chodzi i spory tylko o pomoc. pytanie brzmi czy do mojej audi nr. i rok podałem na początku powinna mieć przepływomierz Pierburg czy Bosch i o jakich numerach obecnie mam Pierburga nr7.18221.01 który nie działa kabel biegnacy do wtyczki jest sztukowany i niemam pewności czy mój jest odpowiedni bo koszt nowego to ok.350 zł. a Bosch 250 zł. Może było tak że ktoś kupił na Giełdzie Pierburga i okazało się że wtyczka nie pasuje przerobił ja myślac że będzie ok. ale nie jest! Auto kupiłem z lawety bez ostrej jazdy próbnej coś mi nie pasowało z tym... Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1699591.html
Temat: Problem z odczytem sygnału z ECU. Zamieszczam mój problem tutaj ponieważ w pokoju samochody nie przyniósł żadnego odzewu. Jeśli ktoś wie jak to rozwiązać to będę wdzięczny. Problem mam w Audi 80 1.9 tdi 1994rok, przepływomierz PIERBURG.
Witam, mam kłopot z prawidłowym odczytem chwilowym spalania i czasowym. Błąd polega na tym, że na sygnale z ECU powinno być na wolnych obrotach od 0.25-0.3V a na wysokich obrotach 1.5V. Tak jest w benzynowcach. Ja założyłem do mojego diesla Boardcomputer i sygnał na wolnych jak i na wysokich obrotach jest sporo większy tak około o 50%. Wiem, że po wymianie kompa z nowszego silnika problem znika, ale chciałbym na razie... Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1585449.html
Temat: [MK 3 1Z] Problem z osiągnięciem mocy Witam!
Posiadam Golfika 3 z silnikiem Tdi 1Z i mam mały problem z osiąganiem mocy po przejechaniu około 10km.Na początku autko przyspiesza właściwie ale po przejechaniu kilku kilometrów auto zaczyna słabnąć w granicach 2000 – 3000 obr, lecz na luzie można go przegazować bez większych problemów.. W aucie nie dawno był wymieniony filtr paliwa na nowy(filtron) oraz przepływomierz(pierburg) na używkę ale sprawną. Auto tak samo zachowywało się przed wymianą tych rzeczy, gdzie można doszukiwać się problemu?? Dodam że turbina wytwarza ciśnienie bardzo dobrze,tak bynajmniej wykazało na diagnostyce. Problem ten znika jeżeli auto postoi chwilę, lecz problem powtarza się od początku po przejechaniu kolejnych kilku kilometrów i wtedy jedzie ale tak jakby nie miał mocy, tak jakby się zapowietrzało!?... Źródło: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=74353
Temat: 525 TDS ubyło 28 koni Byłem dzisiaj na hamowni, GEKO w Poznaniu. Przebieg wykresu jest bardzo ładny, ale max moc to 115km i 252Nm czyli ubyło dokładnie 28 koni i 28Nm. O auto dbam i dałbym sobie ręke obciac ze najwyzej kilku koni mu brakuje. Mam nowy przepływomierz Pierburg (chociaz na przeplywce jest i2s, ale opakowanie jest pierburg) - ok 1000km przebiegu, wtryski były sprawdzane ok 4kkm - ladnie rozpylaja, z rury dymienie jest bardzo male, olej to 5w40. Kat wyprzedzenia zaplonu jest poprawny - ustawiany ok 2-3kkm temu. Sprzęgło również nowe. I silnik to napewno TDS. Auto ma w miare wiarygodny przebieg 205kkm. Gdzie mogło podziać się moje 28km? Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=140255
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plszopcia.htw.pl
.
|