Company Name

AKTUALNIE - Wiejska Kuchnia Mojej Mamy

Temat: Olej skrzynia i most
...olejow wedlug jakosci 1-5 gdzie gl-1 to salceson a gl-5 to schab GL-1 Olej bez dodatków uszlachetniajacych PrzekÅ‚adnie reczne i mosty napedowe w starszych konstrukcjach samochodów w lekkich warunkach pracy - mo¿e zwykle byc zastepowany olejem silnikowym GL-2 Olej z dodatkami przeciwutleniajacymi i przeciwkorozyjnymi J.w. przy nieco cie¿szych warunkach pracy GL-3 Olej z dodatkami jak w GL-2 z pewna iloscia dodatków EP PrzekÅ‚adnie walcowe i sto¿kowe w umiarkowanych warunkach obcia¿en i predkosci GL-4 Olej z wieksza iloscia dodatków smarnosciowych ni¿ GL-3 PrzekÅ‚adnie srednioobcia¿one, w tym hipoidalne, pracujace przy du¿ym momencie obrotowym i maÅ‚ej predkosci lub odwrotnie; typowe zastosowanie - reczne skrzynie przekÅ‚adniowe GL-5 Oleje o okoÅ‚o dwukrotnie wiekszej ilosci dodatków smarnosciowych w porównaniu z...
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=6884



Temat: GL-4 czy GL-5 (olej przekładniowy)? o co chodzi?
...Klasa jakościowa Charakterystyka oleju Opis zastosowania GL-1 Olej bez dodatków uszlachetniających Przekładnie ręczne i mosty napędowe w starszych konstrukcjach samochodów w lekkich warunkach pracy - może zwykle być zastępowany olejem silnikowym GL-2 Olej z dodatkami przeciwutleniającymi i przeciwkorozyjnymi J.w. przy nieco cięższych warunkach pracy GL-3 Olej z dodatkami jak w GL-2 z pewną ilością dodatków EP (extreme pressure) Przekładnie walcowe i stożkowe w umiarkowanych warunkach obciążeń i prędkości GL-4 Olej z większą ilością dodatków smarnościowych niż GL-3 Przekładnie średnioobciążone, w tym hipoidalne, pracujące przy dużym momencie obrotowym i małej prędkości lub odwrotnie; typowe zastosowanie - ręczne skrzynie przekładniowe GL-5 Oleje o około dwukrotnie większej ilości dodatków smarnościowych w porównaniu z GL-4 Przekładnie...
Źródło: vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=18980


Temat: Ciekawostki techniczne SP 800
...planetarnymi oraz konstrukcje mieszane. Reduktory mogą występować jako dodatkowa skrzynka dwu- lub wielobiegowa. Innym typem reduktorów są zwolnice lub przekładnie boczne. Są to reduktory ustawione przy kole lub bezpośrednio w piaście koła napędowego samochodu. W pojazdach gąsienicowych znajdują się pomiędzy mechanizmami skrętu a kołami napędzającymi gąsiennicę. Zwolnice i przekładnie boczne mogą być wykonane jako przekładnie walcowe (zewnętrzne lub wewnętrzne), przekładnie stożkowe lub przekładnie planetarne.
Źródło: atvpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=11754


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • szopcia.htw.pl
  • .

     

     

     

     

     

     

    © Copyright AKTUALNIE - Wiejska Kuchnia Mojej MamyAll Rights Reserved
     

     

    Design by: DesignersPlayground