AKTUALNIE - Wiejska Kuchnia Mojej Mamy
Temat: Skoda Felicia 1,3l TURBO ...gazu pod maskÄ…...
Na przewodzie niebieskim idacym do zaworów LPG panuje napiecie +12V przy zasilaniu na LPG, bo wtedy sterownik instalki LPG daje sygnal do tych zaworow ze silnik bedzie pracowac na gazie i daje tez sygnal na emulator wtryskow jak ktos ma. Wydajnosc pradowa wyjscia sterownika na zawory i emulator (kolor niebieski przewodu) wynosi ok. 6A. Mozna zastosować przekaźnik o obciążalności stykow wiele wiekszej np. 30A-zwykły samochodowy przekaźnik PRE.
I tak przekrecamy zaplon (zaświecają się kontrolki od akumulatora, oleju), wtedy już silownik selektryczny sterujacy WG otwiera go. Przekrecamy dalej i zapalamy silnik. Motor pracuje na benzynie, WG otwarty na 100%, turbina stoi. dodajemy gazu i przelaczamy zasilania z benzyny na LPG. Sygnal z wspomnianego przewodu niebieskiego sterownika LPG zamyka WG...tzn powoduje jego neutralne dzialanie...
Oj duzo tu namieszalem.... Źródło: skodovka.tmp.efuzja.net.pl/forum/viewtopic.php?t=15504
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plszopcia.htw.pl
.
|