AKTUALNIE - Wiejska Kuchnia Mojej Mamy
Temat: RPG - Imminens bellum (Zagrożenie Wojną) ...teraz zaczęła analizować zdarzenia z wczorajszej nocy. Gdy wybiegała z pokoju w karczmie musiała tam zostawić resztę swoich ubrań, w tym jej ukochany płaszcz, i kołczan. Na szczęście miała swoja różdżkę, miecz i sztylety. Wyjęła zza pasa różdżkę, zobaczyła krzywy uśmiech orka, co bardzo ją usatysfakcjonowało.
-Accio kołczan i ubrania- powiedziała i poczekała chwilę, myślała, że nie wyszło, że jest jeszcze za słaba nawet na proste zaklęcia. Jednak ze zdziwieniem zauważyła coś co leciało w jej stronę. Był to jej kołczan i torba z ubraniami i medykamentami, a także jej płaszcz. Wszystko wylądowało u jej boku. Wzięła torbę i płaszcz i odeszła od ogniska na druga stronę polany. Ostrożnie zdjęła przykrótki płaszcz dziewczyny i ułożyła go na ziemie. Zimne powietrze owiało jej ciało, powodując że przeszył ją dreszcz. Przebrała sie w nową tunikę... Źródło: zgromadzenie.nightwood.net/showthread.php?t=1893
Temat: Walka z Mrokiem: RPG Ethine:
Trupy nie padały o dziwo.
- Oni nie mają organów, nie są żywe. Tak proste zaklęcia ich nie zniszczą- Tyran wystawił ostrze przed siebie, a okrąg z cieni uderzyłw dziewczynę, odrzucajac ją.
Insad:
Zacząłeś sie w tym gubić. Wszystkie te wizje..w każdej z nich wiele płomieni i mroku..Po wpatrzeniu się w nie na kazdej dojrzałeś gdzies Tyrana. Raz z Narzedziem Kontroli, raz martwego..Ale zawsze był. Poczułeś lekki ból lewej ręki. Zażyłeś nieco melanżu, by zanelźć wizję o tych "pustynnych... Źródło: zgromadzenie.nightwood.net/showthread.php?t=32340
Temat: Magiczne wyposarzenie Chciałbym jeszcze założyć sklep z magicznymi przedmiotami gdzie między innymi będą bomby dymne potworki i także nowość proste zaklęcia w dzienniku magicznym dla osób które nie są magami. Źródło: ben10pbf.feen.pl/viewtopic.php?t=47
Temat: [Wiedźmin] Między młotem a kowadłem ...padło więc jeszcze ja się dopytam.
Nie znam systemu. Więc co mam z mechaniczną stroną począć?
Ja bym proponował na zasadzie wysłania wszystkiego poza mechaniką a w przypadku dostania się zacząć nad tym myśleć wraz z pomocą prowadzącego.
Co do magii.
U Sapkowskiego nie trzeba być czarodziejem podlegającym kapitule, bądź studiującym w akademii.
Są jeszcze kapłani (choć oni nie nazywają tego magią)
wiedźmini (znaki to proste zaklęcia magiczne)
oraz druidzi, do których ja się przymierzam. W tym z tego co mi wiadomo druidzi nie ustępują zdolnością magom.
W "Drodze z której się nie wraca" jak dobrze pamiętam kościej został przez druida renegata. To było dość potężne zaklęcie moim zdaniem. Źródło: linet.laohost.net/showthread.php?t=6886
Temat: [Komentarze] Kryształy Czasu - długa kampania Kset tym razem ty mylisz pojęcia porównujesz dwa systemy rzutów pochodzące z dwóch różnych światów. Młotek jest światem o małej może średniej ilości magii, więc trudności z rzucaniem czarów są zrozumiałe. KC były i są z założenia światem wysoko magicznym. Proste zaklęcia tam zawsze wychodzą magom o bardzo dobrych UM to znaczy powyżej 100UM. Nie w 60% tylko właśnie, w 120% czyli nawet przy 100 mag ma jeszcze prawo powtórzyć rzut i jeśli wypadnie mu mniej niż 20 to i tak zdał i rzuci poprawnie czar. Zresztą to już dokładnie tłumaczyłem kilkanaście stron komentarzy do tyłu.
Jeszcze jedna sprawa. Wystarczyłoby umieścić tą grę w autorskich i żadnych problemów by nie było. Bo obecnie formie... Źródło: linet.laohost.net/showthread.php?t=4923
Temat: Guślarz Guślarze to tak zwani dzicy magowie. Najczęściej pochodzą z niskich sfer i po prostu boją się kolegiów magii lub ich na nie nie stać. Ich talent rozwija się samorzutnie. Potrafią rzucać proste zaklęcia. Guślarstwo jest w Imperium zakazane. Dzicy Magowie nie wiedzą, że za każdym razem, gdy rzucają zaklęcia narażają się Panu Przemian lub jego okrutnym Demonom. Od guślarstwa tylko krok do czarnoksięstwa. Z tego powodu Łowcy Czarownic ścigają i palą na stosie wszystkich guślarzy. Czasami zdarza się, że guślarz, który ma wielki talent zostanie przyprowadzony przez Łowce Czarownic do Altdorf'u i wstąpi do Kolegium... Źródło: rpgwarhammer.iforums.pl/viewtopic.php?t=35
Temat: Łowcy Potworów ...czy soczewki zezwalające na widzenie w ciemności. Niektórzy również bawią się w alchemię i potrafią zrobić z byle zielska potężną miksturę zwiększającą refleks, zwalającą z nóg po minucie albo czyniącą odpornym na wszelkie choroby.
Magik
Na potwory jest dużo różnych sposobów. Większość jednak niematerialnych istot to zaburzenia energii, mutanty Półmroku. Aby zniszczyć takie istoty wystarczy rzucić bardzo proste zaklęcia - Moort albo Quanuw. Jeśli jednak chcemy pozbyć się takiego stwora na stałe to trzeba odnaleźć miejsce jego związania i zniszczyć Więzy, najczęściej robi się to runą Sevii. Wtedy miejsce jest wolne od zła...
Niektórzy bardziej boją się Magików, niż zła które oni niszczą. Trudno im się dziwić - Magicy władają częściowo mocą, którą przysięgli niszczyć. Ci ludzie, czy to poprzez naturalne talenty czy przez... Źródło: forum.bitwykomiksowe.pl/viewtopic.php?t=3440
Temat: Nim zetrą się światy. ...i tarcze. Zupełnie ciężko było cokolwiek wyczytać z ich âŸtwarzyâÂÂ, nawet to w którym kierunku patrzą, jednak coś wam bardzo silnie podpowiadało, że należy się bronić.
Dantlan, Vaelen, Raina, Vanya
Weszliście do wejścia oznaczonego błękitną kulą, kierując się zaleceniami Dantlana.
Momentalnie ogarnęła was ciemność, tak jak przy samym wejściu do jaskini â mrok nieprzenikniony, którego tym razem nawet proste zaklęcia nie mogły przemóc z niewiadomych powodów.
Nie widzieliście już drogi powrotnej. Choć może i tam była. Nie wiedzieliście.
Nie słyszeliście nic, ani własnych kroków, ani kroków towarzyszy przed wami. Choć może i tam byli. Nie wiedzieliście.
Nie czuliście nic, nawet ubrań które przecież mieliście na sobie. Choć może i tam były. Nie wiedzieliście.
Co to było? Strach. Czuliście strach. Zawrócić? A... Źródło: linet.laohost.net/showthread.php?t=6674
Temat: Vitae RPG - Zapisy i rozmowy ...Lilin
Nazwisko: Hallard
Przydomek: Lil
Rasa: Elf
Wiek: wygląda na 20
Klasa postaci: Łucznik
Charakter: honorowa, lekkomyślna, porywcza, agresywna
Wygląd: http://img293.imageshack.us/img293/7...ightelfwi5.jpg
Uzbrojenie: łuk+kołczan+strzały, sztylet
Przedmioty: prowiant, medalion, szeroki pas na biodrach za którym trzyma sztylet
Umiejętności: perfekcyjne strzelanie z dalekich odległości
świetny wzrok
świetny słuch proste zaklęcia
Cechy:
Siła â 3
Wytrzymałość â 4
Szybkość â 14
Zręczność â 5
Mądrość â 6
Inteligencja â 8
Historia: Gdy się urodziła, chciano ją zabić. Z jednej strony za to, że urodziła się dziewczynką, z drugiej, ponieważ uważano, że i tak jest zbyt słaba i nie przeżyje. Jednak matka, chcąc ją chronić, oddała dziewczynkę w ręce zaprzyjaźnionego maga, który ją wychował, ucząc... Źródło: zgromadzenie.nightwood.net/showthread.php?t=4858
Temat: ReWorld:NH Op. 1 - Whittshaedd (reedycja) ...inne -Â miałabym przynajmniej piękne wspomnienia. Miałabym świadomość, że ofiarowałam Ci siebie i że Ty mnie zaakceptowałeś. Jeślibym zaszła w ciążę, nie szkodzi. Byłabym szczęśliwa, mogąc Ci ofiarować coś bezcennego -Â nowe życie. Może nawet stalibyśmy się rodziną. Ale Ty do tego nie dopuścisz. Nie zgodzisz się, bym splamiła swój honor dla Ciebie. Znam Cię zbyt dobrze. Jesteś herosem. Nie pijesz alkoholu. Bez trudu zbijasz proste zaklęcia oszałamiające. A gdyby nawet nie... to i tak nie umiem Cię zmusić wbrew twojej woli. Nie umiem - choć to głupie. Szanuję twoje poczucie honoru i chcę, byś przyszedł do mnie z własnej woli. Powiedz tylko jedno słowo, a natychmiast do Ciebie przybiegnę.
* * *
W drewnianej izbie siedziała wokół stołu gromada podejrzanych typów. Jeden z nich, osiłek z blizną na prawym policzku, kłócił się z chudzielcem o twardym... Źródło: prozatorskie.pl/forum/viewtopic.php?t=4362
Temat: HP i Zakon Feniksa Rozdział I Przeszukanie (wersja autorska) ...z nimi nic do czynienia. Jeśli podejrzane były dla nich karty do gry, to co powiedzą na miotłę, pelerynę niewidkę i cały ekwipunek studenta Hogwartu schowany pod łóżkiem w jego pokoju.
Mam różdżkę i będę się bronić – zdecydował – jeśli zgromadzą się w jednym pokoju to mogę spróbować... drętwoty... albo spowolnienia... tylko czy to coś da... jeśli szukają czarodziejów to mogą być odporni, nawet bardzo odporni na takie proste zaklęcia.
Harry zatęsknił za sklątkami tylnowybuchowymi Hagrida. Zaklęcia odbijały się od ich pancerzy ale wiadomo było, że przynajmniej mają miękkie podbrzusza. A strażnicy? Nigdy o nich nie słyszał. Ostatecznie zdecydował się na impedimento zaklęcie oszałamiające. Jeśli to nie zadziała, to znaczy, że nie ma szans. Ostrożnie sięgnął ręką pod piżamą. Trzeba się przygotować – pomyślał, słysząc jak... Źródło: forum.departamenttajemnic.com/viewtopic.php?t=330
Temat: Podzielony: fRPG ...niczego. Z tego powodu część tego co napiszę (np: magia) może być niezgodna z zasadami :P. No to czas na improwizację :) :
imię: Zergonipal
rasa: Człowiek
profesja: złodziej
-cechy:
a)fizyczne: zdolny akrobata, jest szybki i zwinny. Potrafi poruszać się niemal bezszelestnie i chować w cieniu. Przeciętnie silny, o drobnej budowie.
b)psychiczne: wytrzymały na ból, przez lata ćwiczeń wyostrzył swój wzrok i słuch, potrafi rzucać proste zaklęcia pomagające mu w jego fachu.
c)charakter: cichy i zamknięty w sobie jegomość. Twierdzi, że w nic nie wierzy i obchodzą go tylko pieniądze, chociaż zdaża mu się działać z innych, bardziej szlachetnych powodów, co wskazuje, że ma jakiś kodeks honorowy. Zazwyczaj stara się nie rzucać w oczy, a noc jest jego ulubioną porą na "spacery" po mieście. Nieznosi zwierząt i dzieci.
-wygląd:
Zergonipal, zwany... Źródło: lotgd.pl/stare-forum/viewtopic.php?t=117
Temat: "Era Pokoju" [fantasy] autorski świat ...nastąpiło tuż po kulminacyjnym momencie kłótni z matką. Dziewczynka miała rację, myśląc, że kobieta przesadziła, aczkolwiek warto dodać, że dziecko również za bardzo dało ponieść się emocjom. Spór oczywiście dotyczył niewielkich zdolności magicznych córki. Arneira podejrzewała, że już lepiej byłoby, gdyby w ogóle takowych nie wykazywała. Niestety, sytuacja wyglądała nieco inaczej. Dziewczynka potrafiła rzucać proste zaklęcia, lecz na tym poprzestawała. Jeśli zaś chodziło o zmianę w czarny dym, dokonała tego tylko jednokrotnie. Wówczas całkowicie straciła kontrolę, nie wiedziała, co robić, ogółem mówiąc, spanikowała. Ledwo zdołała wrócić do dawnej postaci, a ulga, z jaką przyjęła to zdarzenie, zdecydowanie zniechęcała pozostałych do zmuszania jej do dalszych prób.
Głównym problemem były zaklęcia. Była to sytuacja... Źródło: weryfikatorium.pl/forum/viewtopic.php?t=2583
Temat: [sesja] Kroniki Amberu ...Widzisz jakby przez mgłę …
Kilka spowitych w czarne całuny postaci stoi na szczycie wzgórza. Dokoła nich biją pioruny. Mistycznie linie zaklęcia wirują dokoła nich. Powietrze zdaje się gęste od nasycenia mocą. To musi być potężna rytualna magia. Wzór na niebie najwyraźniej pozwala na rzucanie zaklęć przez cień. Czarownicy są bezpieczni daleko stąd, ale ich magia może oddziaływać na Faren bez problemu.
Wiesz, że proste zaklęcia maja zbyt mała moc by złamać magię rytualną. Do tego potrzebny jest własny rytuał.
Z kimkolwiek walczą teraz Emma, Tristan i Roderick ma on potężne wsparcie czarowników, których póki co żadne z Amberytów nie jest wstanie sięgnąć. Źródło: linet.laohost.net/showthread.php?t=1254
Temat: Świat Niedotykalny - RPG ...przemieniać w słowika. Wychowała chłopca, najlepiej jak umiała i spełniła swoją role na ziemi. Do karczmy trafił idąc zaspokoić głód.
5. Bitells
Imię: Ivana
Nazwisko: Milano
Pseudonim: Ivana, Iva.
Wiek: 21
Płeć: kobieta
Wygląd http://c.wrzuta.pl/wi162/ef600d99002...b/0/wampirzyca Tylko bez tych kieł, skoro to człowiek. Ma normalne białe zęby.
Rasa: człowiek
Profesja:
- Uzdrowiciel â magia lecznicza, może rzucać proste zaklęcia bez wymawiania formułek, lecz przy trudniejszych musi wymawiać słowa, średni zasób mocy (męczy się po wykonaniu kilkunastu prostych zaklęć lub po kilku złożonych), komunikacja niewerbalna, potrafi znaleźć zioła i wie, gdzie one występują, umie warzyć wywary ale jedynie lecznicze.
Moce: oprócz leczenia potrafi stworzyć sobie coś ala tarcza ochronna przez ciosami przeciwnika (jedynie tymi, króre nie są... Źródło: zgromadzenie.nightwood.net/showthread.php?t=18358
Temat: [NZ] Pokój w świecie czarodziejskim (spoilery) ...się do przyjaciela:
– Przeglądałem kilka książek do zaklęć w bibliotece. Nudziło mi się.
– I musiałeś wypróbować wszystko, co znalazłeś? – Albus roześmiał się głośno. – Co rzuciłeś na drzwi?
– Nic specjalnego. – Wzruszył ramionami. – Sprawdziłem tylko, czy jest tam coś żywego i czy na drzwiach nie ciąży żadna klątwa. No i zwykłe otwierające. Nie patrz tak na mnie! To naprawdę proste zaklęcia, sądzę, że opanowałbyś je bez problemu.
– Chciałbym.
Albus westchnął i ruszył za kolegą wgłęb krótkiego korytarza. Na lewej ścianie były trzy pary ciężkich, drewnianych drzwi. Thomas powtórzył swoje zaklęcia i weszli do pierwszego pomieszczenia. Było niewielkie i wypełnione półkami. Te w pobliżu podłogi i sufitu w większości były puste. Natomiast środkowe niemalże uginały się pod... Źródło: fanfiction.ok1.pl/viewtopic.php?t=46
Temat: "Czarna Rzeka" RPG/Rozmowy ...magię, wtedy macie 2):
Poziom Alchemi(Tak jak w przypadku magii. Jeśli jesteś alchemikiem, masz 2 poziom, jesli nie, odrazu masz pierwszy.)
Historia(Skrócona, ale jak chcecie możecie się rozpisać):
Profesje:
Wojownik
Mag
Alchemik
Złodziej
Skrytobójca
Łowca
Specjalizacje do wyboru(max 2):
Broń biała
Sztylety
Magia(Każdy z was potrafi używać magie w mniejszym stopniu, więc nawet jeśli nie napiszecie jej, możecie rzucać proste zaklęcia, a więc macie pierwszy krąg magii. Jeśli ktoś wybierze magie jako specjalizacje, zyskuje od razu 2 krąg.)
Maczugi
Topory
Młoty
Kije
Łuki
Kusze
Specjalne umiejętności do wyboru(max 2)
Otwieranie zamków:
I poziom â Otwieranie prostych zamków, duże prawdopodobieństwo stracenia wytrychów.
II poziom â Otwieranie trudniejszych zamków, małe prawdopodobieństwo stracenia wytrychów.
III poziom... Źródło: zgromadzenie.nightwood.net/showthread.php?t=6165
Temat: The Witcher (Wiedźmin) Nadeszła pora żeby rozwiać kolejne wątpliwośći. Przedstawię krótko znaki, których używa Geralt.
Może zacznę od tego, że znaki wiedźmińskie wiedźmini stosowali kiedy zawodziła ich w walce broń sieczna. Znaki to nic innego jak proste zaklęcia psychokinetyczne.
Znak Aard - pchnięcie enegrii - jak sama nazwa wskazuje, wysyłamy energie - moc zależy od zużytej mocy i od koncentracji wiedźmina.
Znak Igni - ogień - wysyła kulę ognia na wyznaczony obszar.
Znak Yrden - zabezpieczenie przed otwarciem - za jego pomocą można przyblokować drzwi, płyte od sarkofagu itp.
Znak Aksji - uspokajanie - używany do poskramiania zwierząt, uspokojenia wierzchowca.... Źródło: diablo2.phx.pl/forum/viewtopic.php?t=15295
Temat: Arch Inverted ...nim wyda wszystko na te dwa, które mu się akurat przydadzą, jeśli nie będzie potrafił pogodzić się z wynikowym modelem psychiki.
Ponieważ to gra o istotach potężnych, tworzy się od razu postać mocniejszą niż większość śmiertelników. Gratka dla lubiących liczyć maniaków kombosów - możliwości są praktycznie nieograniczone, może im się wydawać, że ta gra wręcz promuje wymyślanie sprytnych kombinacji atrybutów, chantów [ proste zaklęcia] i atutów.
osoby mniej interesujące się mechaniką także bez problemu stworzą mocną, liczącą się postać - mechanika sama ich wspomaga.
6.) Jakie zachowania nagradza/karze owa gra, i jak to robi (7)?
Nagradza śmiałość, spryt, planowanie. Za śmiałe posunięcia, zwycięstwa, dokonania postać otrzymuje punkty "Kunst", które może wydać potem na ulepszenie, wzmocnienie swoich akcji. Punkty... Źródło: linet.laohost.net/showthread.php?t=3644
Temat: The Dark Side of The Light - zapisy, rozmowy, poprawki ...ze sobą, gdy jest używana na nią magia. Dzięki czemu kontrola szkieletów jest dużo prostsza. Przeciętny nekromanta potrafi kontrolować szkielet człowieka, a ci najbardziej zaawansowani nawet konia. Po za tym, są oni świetni w rzucania przedmiotami przy użyciu magii. Noszą oni często wiele sztyletów bez rękojeści, które są przeznaczone do rzucania za pomocą magii. Używają też włóczni i innych tego typu przedmiotów. Znają oni także proste zaklęcia typu kula energii. Większość kontrolerów posiada golemy, stworzenia z gliny, krwi i tkanki mięśniowej, żelaza, drewna lub inny surowców. Istnieją także golemy ognia. Do stworzenia takiego golema jest potrzebny co najmniej jeden mroczny kapłan i jeden kontroler. Kontroler do ukształtowania ciała golema, a kapłan do tchnięcia w niego wybranej duszy.
Uzdrowiciel nekromancki â używa swej czarnej aury do zespajania... Źródło: zgromadzenie.nightwood.net/showthread.php?t=28263
Temat: PIRACI ZE WSZĄD - KLĄTWA MARNEJ WEŁNY ...z jego palców wystrzeliła kręcąca się złota kula. Zaczęła rosnąć, aż osiągnęła rozmiar sporej szafy i przekształciła się w dosłowne lustrzane odbicie kapłana. W mgnieniu oka odbicie zostało wchłonięte przez swego stwórcę.
- Tak, tak! Na niewtajemniczonych robi to wrażenie. – powiedział Rysijeleniov.
- Panie? – mnich nie mógł rozgryźć sensu zaklęcia.
- Musiałem odświeżyć umysł. Standardowe proste zaklęcia. – wytłumaczył kapłan.
- Aha. Kogoż to pierwszego masz na liście? – Jakub wrócił do bieżącej rozmowy.
- O ile wiem niedługo tu będzie. Ninja Leonard właśnie wiezie mi pocztę. Gdy tu dotrze pomożesz mi go zwolnić.
- Z przyjemnością. A potem?
- Następnie udasz się do Nowej Zuli i zajmiesz się państwem Romeo.
- Oczywiście. Dostanę wsparcie?
- Jakżeby inaczej? Nieduża grupka... Źródło: weryfikatorium.pl/forum/viewtopic.php?t=4797
Temat: Czy do czarowania potrzebna jest różdżka? jedne zaklęcia trzeba z rożdzka a niektore mozna bez
moze być
Hmm.. nie do końca. Z tego co wiem to Harry nie uczyl sie zaklęć-bez-użycia-różdżki. Musza być to w takim razie bardzo proste zaklęcia, a nawet nie zaklęcia, tylko takie sterowanie siłą woli, np. telekineza. Coś w tym stylu Źródło: forum.departamenttajemnic.com/viewtopic.php?t=403
Temat: Targ Magiczny Unicus, Isley, Esvele, Abaziga, Semindus czy jak mu tam, przynajmniej jeden mistyczny sztukmistrz, jeden ze strażników tez zna proste zaklęcia. A ja pewnie nie znam zbyt wielu magów. Jest to dla kogo robić. Źródło: ary01.webd.pl/viewtopic.php?t=3387
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plszopcia.htw.pl
.
|